الخشاب ترد على مهاجميها
2017.11.15 | 08:19 am
الرياض ـ الرياضية
ردت النجمة السينمائية سمية الخشاب على الأقاويل التي لحقت بها مؤخرا بعد زواجها من النجم أحمد سعد، وأوضحت في مقطع فيديو سجلته بقولها: "“عايزة أتكلم معاكم في حاجة مهمة قوي، الناس اللي بتشتم أو بتقول ألفاظ مش حلوة على مواقع التواصل، يا جماعة الحروف اللي بتخرج من لسانا محسوبة علينا، كل حرف حلو أنت بتطلعه من لسانك بيرجعلك تاني لأن كله سلف ودين، واللي بيقول كلمة مش حلوة بترجعله تاني”.
وكان قد تعرض الثنائي أحمد سعد وسمية الخشاب لموجة من الهجوم العنيف، بعد إعلان زواجهما، بعد محاولات كثيرة للنفي.